Over PIMDAMPET

PIM DAM PET

Geboren uit enthousiasme, groot geworden door onze drive.

Wij geloven dat de PIM en DAM markt beter kan. Wekelijks horen wij van onze klanten dat een implementatie veel langer heeft geduurd, veel meer geld heeft gekost en nog altijd niet het gewenste resultaat heeft opgeleverd. Wij maken productinformatie management leuk.

Tijd voor verandering

Wij zijn PIMDAMPET. Een club zeer ervaren vakidioten die geloven in samenwerking, elkaar aanvullen en van elkaar leren. Wij maken werken met productinformatie makkelijk en leuk.

Onze drijfveren

– Betrokken, geïnvesteerd en onafhankelijk
– Eerlijke en transparante services gericht op jouw business
– Wij geven om jouw business alsof het onze eigen business is
– Wij werken vanuit een business first perspectief
– Commercieel gedreven en betrokken bij jouw succes

PIMDAMPET

Productinformatie management,
Digital asset management
Product enrichtment technologies

Missie.

Het is onze missie om jouw medewerkers en collega’s eigenaarschap te laten nemen over hun nieuwe PIM- of DAM systeem, deze samen te optimaliseren en de nieuwe manier van werken op een vertrouwde en toegankelijke manier eigen te maken.

Visie.

Onze visie is simpel: Kloppende en complete productinformatie leidt tot meer verkopen, betere marges en significante tijdbesparing op tal van afdelingen.

Een PIM-systeem installeren is stap één. Wij helpen jou om deze eerste stap uit te bouwen naar dé fundering voor een efficiënte en optimale, data gedreven E-commerce strategie, klaar voor nieuwe successen.

De toekomst is fantastisch.

PIM DAM PET

Even voorstellen

Boj Grob en Bol.com

Boj Grob

Oprichter en eigenaar PIMDAMPET Nederland

Met meer dan 17 jaar ervaring in het werken met productinformatie heeft Boj al erg veel optimalisatietrajecten meegemaakt en uitgevoerd. En met groot succes!

Boj aan het woord: “Al sinds 1999, toen ik als tiener voor het eerst een DVD kocht bij Bol.com, ben ik verslingerd aan E-Commerce. Het was bijzonder indrukwekkend hoe ik zonder te betalen direct de volgende dag een DVD kreeg thuisgestuurd. Toen nog met een gele acceptgiro die fysiek in de brievenbus bij de bank gedeponeerd moest worden.

Via verschillende werkgevers, waaronder mijn grote voorbeeld Bol.com, heb ik mijn kennis en ervaring uitgebouwd tot het bedrijf PIMDAMPET.


De meeste energie krijg ik door direct aan de productinformatie te sleutelen en te luisteren naar de klant- en marktbehoefte. Wanneer de content kloppend en compleet is en de E-commerce strategie daar goed op aansluit, zie je een stijgende omzet, meer bezoekers met een hogere conversie, een afname in de retouren, minder klantvragen en wordt het werken over de gehele linie veel leuker.”

Persoonlijke eigenschappen van Boj:
Positief – verbaal – overtuigend – beïnvloedend – vriendelijk – communicatief – prestatiegericht – assertief – nieuwsgierig – betrouwbaar – bedachtzaam – volhardend – kan goed luisteren – aardig – inschikkelijk – onafhankelijk – koppig – wilskrachtig

Werken bij PIMDAMPET?

Denk jij net als Boj ook het verschil te kunnen maken voor onze klanten? Lets talk! Wij zijn altijd opzoek naar ervaren talent om ons team te versterken.

Heb je een PIM vraagstuk?

Wij houden wel van een uitdaging en kunnen niet wachten om met jou mee te denken over productinformatie management.

Laten we eens praten over wat we voor elkaar kunnen betekenen. Dit kan telefonisch, digitaal, of op locatie in Hengelo (OV).

De koffie staat klaar!

Productinformatie management
Translate »
Scroll naar boven